Vilken kväll!

2008-12-15, 14:15:27 / Kategori: Allmänt
I lördags va de födelsedags party hos Fia!
De va en riktigt lyckad kväll!
Bjöd me mig lite scotsman folk dit oxå, trevligt att festa me dom för första gången!!
De blev en riktig karate fylla som slutade på cirkus. en nattklubb!
Aldrig varit där innan, men ja hade sjukt kul där inne!!
Gjorde väl  av me lite för mycke pengar, men ja hade ju fått lön från jäger,
där ja jobba i somras.. visste inte att ja fått därifrån.. så de va ju tur..
för de va bar dom pengarna som gått åt nästan sedan löning! =D
Kvällen slutade me att de sov en kille på Karens rum.. och en kille på mitt rum..
Jag sov hos malin och karen hos danne..
haha ja vet.. de låter lite konstigt... men detaljer kan vi ju ta i ett senare skede... hahaha =D

Har fört över 5000 denna månad till mitt sparkonto.. äntligen kanske ja kan börja spara!
Fast dom följande två månaderna kommer bli lägre lön på eftersom ja är ledig lite..
But but...

Nu ska ja snart till jobbet! jobbar 16:00-23:30 två dagar nu.. sen e ja ledig onsdag.
Sen e de bara helgen 10:00-16:30. och på måndag blir det norrköping igen och LÅNG ledighet!!
Gött!!!

♥Peace Out!!

LL

Ja sirkus e sjukt bra!!!



2009-06-15, 20:02:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?