å så va den helgen förbi..

2008-11-30, 21:09:08 / Kategori: Allmänt

har ju varit i Norrköping under helgen.. himla kul att umgås me polarna..
Träffa familjen och underbara wilma som ja fick träffa igår på lilla olivers dop..
Dom växer ju hela tiden.. så man vill inte missa för mycke..
Tänkte busa lite med wilma idag men de fanns inte riktigt tid..

I fredags kom ja fram runt 16:00.
Drog på stan med mamma å brorsan, handlade dop present, systemet..
Hemmåt, potatis gratäng och kött stod å väntade, mums!

Sen Va ja ute med Juttäää, vi hann me två förfester galet haha..
på förfest nr 2 bjöds de ju på bål som smaka saft.. bara hälla i sig haha
Sen blev de palace, gött!
de va en lyckad kväll/natt =)

Igår va de födelsedagsfest hos Jossan.. Emma kom hem och överaskade, svårt för mig att hålla mig men de gick =P
Jossan blev jätte glad!
hon hade styr upp så fint de fanns till och med en garderob som på krogen.. biler kommer hehe
Sen blev de palace igen, hade lika kul även denna kväll!
Sluta med att jag och empa gick hem från stan, de va skönt! kunna snacka lite mer.. och piggna till!

Idag har ja slappat bara, as nice!
Åkte hem till malins föräldrar, hämtade lite köksprylar eftersom vi inte har någe kvar när sandra flyttar och tar me sig sina grejer. Va å handlade lite mat å så som ja ska ta me mig oxå, så de blir nice, om allt får plats imorn haha..
Åker tillbaka imorn 08:30.
Bara börja jobba direkt sen 16:00! 

Nu ska ja nog svulla lite chips =P

♥Peace Out!


sesi

haha joo jag hade skit kul.. men det hade du redan hört? ;) jääså. så du är tillbaka i oslo nu. hoppas du kommer på besök snart igen. 27-28 feb måste du vara hemma för då ska jag & pam ha våran födelsedagsfest (känns som jag nämnt det innan?).



ha det toppen lena sås ses vi =) puuuss



2008-12-03, 01:05:15 URL: http://sesis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?