aa.. nu kokar de ta mig fan...

2008-11-28, 07:47:54 / Kategori: Allmänt
Asså... igår va.. så sätter ja klockan på 06:30.
Va händer.. ja vaknar 07.21 klockan har INTE ringt..
nej de e sant... asså ja kollade, klock "loggan" syns fortfarande på mobilen..
ja gick in å titta.. mycke riktigt står de 06:30..
Ok.. ja tänkte, shit.. sparas de att den ska väcka mig imorn 06.30 för att de va midnatt...
Så gick ja in å tittade igen.. å va står de då.. finns ett val "återkommande"
och där står det tisdag...?!?! Ok ja har aldrig rört den förut.. visste inte att man kunde göra så på mobilen typ..
hur fan kan larmet stå på återkommande tisdagar???
Bliiir sååååååå sur.... tåget gick ju 07:25.. ja flöööög upp ur ängen, tittade på biljetten..insåg att ja inte skulle hinna..
Så va gör man nu, försöker hitta bussar oslo-norrköping.. men ja hittar nada..
Nästa tåg dom går idag går 13:29 då skulle ja redan ha varit framme i norrköping i 4 min... =(
och de tåget kostar 600 jävla spänn..... fuck asså...
när ja bokade förra betalade ja 750 tur OCH retur...
detta är ett rån, ja har fan inte dom pengarna ju...
Låt mig gå å skjuta mig ja blir så himla arg... helt otroligt...

sesi

hej gullet =)

hade du roligt igår? förbannat kul att se dej. pusspuss



2008-11-30, 17:26:39 URL: http://sesis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?