möblering..

2008-11-12, 23:08:47 / Kategori: Allmänt
Ja tror faktiskt att så som ja har rummet just nu, skulle ja kunna tänka mig att ha.. tänkte ja skulle skaffa mig en mini bäddsoffa.. dels för vänner som sover över och dels för att de e soft att ha en soffa att glo film i!-
de får faktiskt plats.. ja menar, om emmas säng får plats så!! sjukt bra e de =D
Emma ska ju bo här i nån månad då.. tydligen haha.. men endå.. SEN.. kan ja köpa soffa haha =D
De va bara tur att ja inte fått upp mina hyllor för då skulle hon inte fått plats här inne alls..
Men nu kan ja sätta upp hyllorna på väggen som lixom är tom nu =D ångrar ja mig så får ja väl ta de då lixom.. tror de kan bli sjukt nice haha =D

aja.. kul info? nae.. inte direkt haha,..

Imorn börjar ja 16:30 istället för 10.. sovmorgon.. Nice!!

♥Peace Out!

sara

tack gumman<3



saknar dig! när kommer du hem igen?november prata du om va...men det blir bara en kortis??



Puss



2008-11-13, 11:25:35 URL: http://sarase.blogg.se/

JUTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Glöm inte att ringa jobbat nästa vecka.

Jobbar eftermiddagr mån å tis



saknar dig kramar juttä



2008-11-13, 13:57:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?