Ännu en boooriiiiiing dag...

2008-10-05, 20:12:27 / Kategori: Allmänt
Ok.. ja har det väldig boring just nu =/
Blir bara mer å mer godis sugen för att de inte finns nånting att göra typ grr..

Bella å Alice kom förbi lagom när brudarna här gick till jobbet, YES, sällskap!!
Fick i alla fall sällskap typ i en timme haha!
Så har ja damsugat idag oxå! inte ens en vecka sen ja damsuge min svarta matta..
Satan va dammig den blir lät.. träligt..

Åt en låda med pasta och skinksås förut, från igår, sjukt gott, me lite gurka till!!
Å så gjorde ja nyss 60 situps, ja gjorde de idag, som ja lova haha =P
Å nu äter jag spelsin i små bitar i en skål blandat med russin, shit va gott de va, VILL HA MER!!!
Haha.. jobbigt där här med söndagar.. ALLA affärer e stänge.. (förutom seven eleven).
Mataffärer, grönsaksbutiker, klädaffärer...
Restauranger å så har ju öppet.. snacka om vilo dag i norge haha.. går dom i kyrkan tro?
Ja e i alla fall sjukt sugen på något.. helt onyttigt.. 
men lite mer grönsaker skulle ja kunnat proppa i mig om ja hade..
Så kanske mitt sug gick över till spykänsla istället haha
imorn ska ja köpa frukt!!
Vi ska till Ikea imorn oxå, tjejerna e lediga YES!
å så tror ja Dennis ska me oxå!
Ja ska nog inte handla något, mer blommor till min vägg kanske.. och plugg till mina hyllor!!
Men ja ska köpa köttbullar haha, vi ska nog äta på ikea!! mums!!

å va ska man göra nu resten av kvällen?
Ska ta mig en dusch i alla fall.. bye bye!!

♥Peace Out! 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?