Dumburken...

2008-09-05, 05:00:00 / Kategori: Allmänt
ja.. jäkla dumburk alltså.. varför fastnar man alltid vid den???
skulle ju lagt mig förut.. när ja skrev förra inlägget va den lite över 2..
och nu är ju ta mig tusan klockan redan 5!!! va e de som händer..
datorn hållen en kvar ju.. SUCK....

Men ja har i alla fall sökt ett jobb på ett café, så de va ju bra!
men nu ska ja lägga mig å läsa så får vi se..

Ajökens ajö!!

sara

dumburken haha ;Pklart jag läser den, måste ju ha koll på dej därborta ;) men varför inte kolla efter blomdekorationerna på Ikea?Kostar ca 100kr, finns i svart och guld ;) Å det bästa är att man kan dekorera dem hur man vill.. sen om du vill ha en annnan färg så kan du klistra dem på väggen,(tex.vit vägg om du vill ha vita blommor)sen måla på valfri färg sedan ta bort blommorna så har du tex.vita blommor o den färg du vill ha på tapeten :)Och en annan sak; JAG VILL HA BILDER PÅ DIN LYA Å ALLT NI ÅSTAKOMMIT MED DEN ;) PUSS



2008-09-05, 11:47:14 URL: http://sarase.blogg.se/

natta

Du din fis, får väl svara på mina inlägg och tacka för mina fina kommentarer och blommor och skit haha.

Hur gick det på interjvun på EGON?

Ifall du börjar på ett bageri/konditori måste du fan skicka hem godsaker till mig.. så det såå



2008-09-05, 16:45:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?