fest sugen så de hoppar i kroppen..

2008-09-06, 20:54:24 / Kategori: Allmänt
asså shit.. ja har varit sugen på fest sedan tisdagen ja kom hit asså!!
Sjuuuukt sugen idag, men pullorna jobbar ju sent precis som igår å här sitter ja å har de skit tråkigt..
vet inte va ja ska göra.. =/

Idag följde ja me tjejerna när dom började jobba kl 16, dom skulel käka innan jobbet så ja satt där me dom å käka lite bröd å drack en cola.. inge bättre för mig =)
sen drog ja till Oslo city idag igen..
ger upp de där med skinnjacka nu.. ALLA jackor är verkligen typ 1-2 storlekar för små.. fan gör större jackor..
dom som e större än mig då? íngen som är som ja lr större kan ha skinnjacka..
är inte de lagom ruttet asså??? FY...

Mot min vilja fick ja söka mig efter annat.. hittade 2st okej jackor.. men ja vet inte.. så konstiga jackor
där de sitter fast typ en tröja inuti jackan.. med luva som hänger utanför.. å på den ena gickde ner en tröja nedanför jack slutet.. precis som om ja har för liten jacka lr för lång tröja under.. hrm.. =/..
Får ta me mig nån av brudarna nån dag som kan hjälpa mig..
 Utöver de så har ja gjort nada idag.. ja lagade lite korvstråganoff förut.. och råkade väl ha i typ halva flaskan me soya.. föööör stor öppning.. va sur ja blev, den blev aldrig riktigt god, ja spädde ut den massor men men..=/
usch ja har tråkigt JA VILL FESTAAAAA!!!

Nae, nu ska ja ta mig lite cola och en cig, sitter fint de!!

Puss hej



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?