John Blund, känner ni han?

2008-09-15, 22:15:45 / Kategori: Allmänt
De gör ja i alla fall.. ja typ längtar efter att få lägga mig.. sjukt.. haha
Hur kul på en skala är det att sova lixom??
Nae usch va tråkigt... Nae men ja har en intervju imorn ju, tänkte väl dra runt 14-15 lr så..
Måste dra iväg å skriva ut mitt cv innan oxå så ja inte är helt tomhänt.. haha =D

Min bok är ju så spännande.. Läser harry potter för den som blev nyfiken =P
Så ja vill bara läsa läsa läsa!!
Men ja tror ja ska fixa något ätbart,
sen kolla film,
Sen läsa,
Sen sova!!

De låter väl som en bra idé!
Lovar att ja kommer hålla mig vaken till tjejerna slutar endå haha
Dom lär väl komma hem från 0:00 och frammåt!

♥Peace Out!

sesi

hoppas intervjuen gick bra =)



2008-09-16, 16:22:07 URL: http://sesis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?