Morgondagens tidning!

2008-09-25, 23:55:18 / Kategori: Allmänt
Måste säga att ja e en typisk sån där person som har otur..
när en sak händer så händer oftast allt på en gång..
Bankomatkortet, låga lönen och så e ju min mobil paj.. MIN NYA MOBIL!!!
Ok, den e lixom inte trasig.. men i förrgår tog ja upp den ur jackfickan och knapp 9 saknades!!!
Galet, tror ja blir tokig... Som tur va så låg den i fickan, men de går lixom inte få dit den..
Får väl dra till elgiganten imorn å säga till..
Men frågan e va dom gör då.. skickar iväg den å de tar två veckor innan ja får den tillbaka...
Och får ja den då till norge?, så fan heller.. klart dom skickar den till hemadressen här..
Tror ja i alla fall, ja lär ju knappast få en ny teleofn i handen direkt..
Frågan e.. ska man vänta då lr limma den själv.. hrm.. måste ha min lur, den andra e ju fuckt up.. =/

Måste till arbetsförmedlingen å kolla upp lite grejer med a-kassa å norge å sådär oxå..
De e väl en rätt viktig del.. utifall ja kommer tillbaks och e arbetslös sen å sådär.. aja.. ska göras i alla fall..
Men min start på dagen imorn kommer bli busfabriken =D
Ska dit med syrran å lill tjejen!! (Jenny och wilma).
Skit va kul de ska bli hihi =D

♥Peace Out!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?