Nu lever Oslo farligt!!

2008-09-03, 04:37:08 / Kategori: Allmänt
nae då, så illa e de inte.. =P
Började dock dagen med att försova mig.. vilket innebar att ja vakna 12 istället för 10.. suck..
Ja startade med en dusch! åkte och hämtade mitt pass på polis stationen (tog 40 jävla minuter),
åkte till öb och shoppade lite billiga grejer.. Sen in till stan för att göra en beställning på en bh..
de bar iväg hemmåt.. hade fått någe konstig lapp för att hämta ut något på ok..
ok. drog dit..
(de va nått skumt om ett visa kort ja skulle få me nåt konstigt namn, å då skulle mitt andra upphöra.. å ja tänkte what?)
i alla fall.. passade på att köpa spolar vätska, tanka bilen.. åkte ham fyllde på med spolar tjosan och olja...
märkte att avgasröret va trasigt.. men de va ingen fara sa pappsen...
fyller bilen me väskor.. packar de sista och tänker, hur ska vi få plats????
kommer på att ja inte ens ätit frukost för dagen.. och då e den 14:30..
åker till syrran, säger hej då till barnen å pussas lite!
drar till mammas jobb, säger hej då.. hem till sofia å hämtar upp henne å tessan, som ska me till norge..
vi ska till ica för å fixa nåt me sofias ica kort.. hade glömt lite hemma, men hade ingen nyckel och pappa va ej hemma.. ok.. strunta i de... NUUUUUUU åker vi till Oslo!!! haha äntligen!!!
de där va hektiskt... tråkig läsning, men så börja min dag =)

Tog väl 8 timmar med lite stopp bland annat mat stopp..
jäkla lastbilar som tar upp hela vägen morr...
Väl framme, drar vi till malin, karen och sandras jobb!
hämtar hemma nyckeln, drar hem å lastar in allt mitt bråte...
brudarna börjar snacka om utgång.. slutar med att vi hamnar hemma hos oss några glas vin, trevligt!
brudarna har ju fixat en "intervju" till mig i köket på Egon.. shit.. lite nervöst.. på torsdag redan.. gaahhh!

Börja snacka spöken å skit.. sandra påstår att de spökar här.. dåååå tänker inte ja bo här haha =P
Karen kom hem full och glad och hälsade oss välkommna.. asså..
den tjejen kommer ha en läskig bakfylla imorn haha =P

Ja har en dejt med Sandra imorn, hon ska hjälpa mig med allt det praktiska!
sjukt trevlig tjej btw!!
blir nog hektiskt imorn me..
å nuuuuuu kommer ja på att ja ej betalat någon parkering här ute suck...
ligger nerbäddad och pallar verkligen inte, asså klockan är 04:34 å ja e sååå trött!!!
det är avgift från 09:00 imorn.. vi ska iväg 10:30 sa vi.. pallar ja verkligen  gå upp redan innan 9 för att lägga i parkerings pengar?? frågan e.. pallar ja få böter?? suck... jaja den som lever får se..
Nuuuu ska ja sova, fucking trött!!!

Tack å hej sverige!! ja har lämnat det för norge, satan va detta ska bli kul!!!

P.s.. tror ja blivit sjuk.. känner att ja är lite små täppt i näsan, sjukt störigt...
och jävligt ont i halsen när ja sväljer.. om ja e sjuk imorn.... då går ja å dränker mig...GOD NATT!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?