Renovering/dekoration!

2008-09-09, 06:06:40 / Kategori: Allmänt
Vi va på IKEA idag igen, jag, Sandra och Malin, karen jobbade..
Köpte as mycke grejer, de går gratis bussar till Ikea, och de har öppet ända till 23:00 på vardagar
Sjukt bra faktiskt! tror dom tjänar multum på detta!!
De blidde ju skaaapligt tungt att bära hem våra grejer när vi klivit av bussen asså..
Vi började montera bord och sy gardiner, å fixade me sandras rum, ja pyssla ihop mitt lite grann..
Asså varför gör vi allt detta på nätterna.. typ målar hela nätterna å så..
Är väl på roligast humör då..
kom på sjukaste ideérna idag för man e så trött..
Kommer nog sluta med att vår hall ser ut som ett dagis haha =D

Blir inga bilder denna gången, pallar inte..
Men idag har ja köpt...
♦ Svart överkasst
♦ Två rosa prydnads kuddar
♦ Två svarta hyllor
♦ En svart matta
♦ Två svart smarta boxar
♦ Två svarta ramar
♦ Lite schabloner till väggar
♦ Lite blad å sånt smått som man lägger i en skål lr nåt som doftar!
Ja de va väl allt till mig själv! =)

Lite som vi köpte gemensamt va väl...
♦Tyg till gardiner
♦Vardagsrums bord
♦Massa doftljus
♦Boxar till hallen (en varsin till mössor å sånt med ett varsit djur på våra lådor(som på dagis) haha)
♦En hall matta
♦Två blommor
♦Lister att klistra fast i trappen så de ej blir halt
♦Nya överdrag till Soffan
♦Soffkuddar
♦Vardagsrums matta

å så köpte ju Sandra massor till sig själv oxå =D
Tror inte malin handlade något idag..
Vi åt mat på IKEA oxå!
Fasen va gott de e me Köttbullar! Mums asså!!!

Nae nu måste ja kolla jobb som kommit in idag, sen ska ja läsa.. blir väl å somna efter 7 idag.. sinnes...

♥Peace out!!

natta

sant det gjorde jag ju faktiskt. Hela 4 glas vin för att vara precis tror jag.. illa fyyy =)

Är det lådor med hjul på? =) Vad har du för djur på din? Jag hade en ko på dagis hehe

Puss



2008-09-09, 07:53:07

sesi

ikea? i norge? svin dyrt? fattar nada.

hoppas du har det toppen.

men det verkar du juh faktiskt ha.. =)



2008-09-09, 14:42:18 URL: http://sesis.blogg.se/

sesi

jaha okej, så pass =) men faan va kul o shoppa saker till lyan. japp, jag fick ett anfall och satte igång & radera inlägg. det är så JAG haha :|



2008-09-09, 19:57:04 URL: http://sesis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?