yes ja hann!!!

2008-09-03, 09:31:55 / Kategori: Allmänt
yepp, gick upp och skulle betala parkering..
kommer ut och löser ut en biljett.. ser att "p-lisan" som i detta fall var en p-linus.. går på andra sidan..
och ska då alltså komma över på min sida så fort han skrivit klart en böter..
och sen gå min gata upp till min bil... kanske va 3-4 bilar innan min.

SHIT... var e min bilnyckel.. in och vända up och ner påalla väskor...(den kan ju ligga under dom...NOT).
under sängen å överallt... sen springer ja ner på nedervåningen och DÄÄÄÄR ligger den...
ut igen fort fort fort... där står herr "linus" vid min bil...
ja springer fram å säger.. ja har köpt en biljett!!!! ja glömde min nyckel hemma så ja fick springa in igen!
så sa han
-ok.. få se.. och sträckte sig efter min biljett..
slog ett öga på den och sa ijen
-ok..  och vände på klacken.

YES ja hann asså haha!!!

asså min hals gör för jävla ont....
ja har inte me mig huvudvärkstabletter, halstabletter, nässpray och allt sånt som man ska ha me sig...
brukar ha ett litet apotek me mig när ja åker iväg men icke... glömde allt sånt..
å nu sitter ja här...
hoppas nån av tjejerna har något...
ja ska gå ner å göra mig lite te...
snacka om noooo sleeping tonight asså...
vaknade ju typ 8:00 av att dom meckar på gården.. en jävla lyftkran som låter TUT....TUT....TUT...
när något hissas up och ner... SUCK......
När ja har fixat lite prylar idag så blir de ja som direkt åker hem å lägger mig haha.,.. ladda ner nån astrid lindgren kanske hör till =P haha

alla ligger å sover som grisar, fy va trist...

sara

HAHAHHAHAHAHAH lena de e då du i ett nötskalL! hahaha men skönt att du hann gumman men man vet aldrig nästa gång p-linus lr lisa slår till! Så fram med parkeringslappen ;) haha



2008-09-03, 11:39:40 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?