Dessa negrer..

2009-04-19, 04:11:11 / Kategori: Allmänt
Okej, vill understryka att ja inte e rasist!!
Ja gillar alla sorts utlänska härkomster... endel e trevliga.. endel inte..
Men sen ja kom till oslo så har ja blivit uppraggad av många utlänska killar
av dom så e mer en hälften mörka, me andra ord negrer, kanske lite ofint utalat..
Ok ja träffade en utländsk kille, gav han en chans men nej så fel de va...
INTE min typ.. ja blir lixom inte attraherad av dom alls, ja e den typisk svenska tjejen,
som vill ha en framtida man med shorts till sommarn och bekväma somar tofflor!
En grill som står på gården och osar av gott kött till sommarkvällen.. a ni vet.. klassiska idyllen..
barnen springer omkring på tomten.. å dittan å dattan..
så sent som ikväll.. sjukaste ragget...

ok.. ja har varit hos hanna och anna ikväll, vi hade avskeds fest för hanna
som snart drar till barcelona! kvällen blev lång.. tror ingen drog ut.
Alla hade lixom trevligt där så alla droppa av å gick hemmåt till slut!
ja hadde ingen dricka kvar och en tjej från jobbet (martha) skulle oxå hem.. med taxi..
Så ja tänkte följa henne så hon kunde få taxi! men där de normalt brukar finnas
stod de fullt me folk så de va helt kört..
Vi gick från pilestredet park å närmade oss storgata.. gick ner där.. fann ingen heller..
Gick fram till storgata vid gunnerius där ja bor å tillslut lyckades ja grabba åt mig
en taxi.. en kille hoppade ur, ja stoppade taxin och hon fick hoppa in..
Liten späd tjej, ville inte lämna henne ensam!
Nu va ju ja oxå väldigt nära hem! gick in på  7 eleven å köpte mig en sourcream chips påse!
Va typ evigheter sen ja åt de, men sugen, onykter som ja e..! suck..

Ja börjar knalla min gata upp från 7 eleven.. när ja är halvägs upp hör ja nån roppa "helloooo"
ja fortsätter knalla.. de e nog inte till mig, och om de e till mig så bryr ja mig inte.. knallar..
sen e ja utanför porten med nykeln i handen å han hinner ikapp... (en neger)
Han säger (på engelska) hej... ja skulle vilja prata me dig, ja såg dig där från andra gatan..
Ja bara okej.. va vill du typ.. så sa han att han gillade mig lixom hur ja såg ut..
Ja stod som sagt med nyckeln i handen å sa ja ska gå in och lägga mig..
Och han sa okej, synd, ja vill träffa dig, kan du inte ta mitt nummer?
Först sa ja nej..
asså varför tänkte väl ja.. vem e han lixom.. å ja känner mig inte alls intresserad, där går ja me min chips påse
och bara vill hem och e inte ett dugg intresserad av utländska killar över huvud taget..
Han ville inte gå, och sa -men ta mitt nummer om du ångrar dig, ja heter victor!
ok.. ja tog hans nummer så ja fick gå in.. men tror han ens ja kommer ringa haha
ja ville bara ha mina chips lixom!! :P

Snart ska ja hem till sverige å då ska ja träffa "mr J" saknar han =P

See ja... Puss =0)

mamsen

Mr J? Hmm vem är de



2009-04-19, 11:48:48

Empa

Alkoholist och rasist! Lena, var ska du sluta? HAHAHA :D Och chipsen ska du ju låta bli, det är inte bara ölen vettu ;) Haha.



2009-04-19, 12:11:37 URL: http://eempaa.blogg.se/

sara

vem e mr J?!?!??!?! :)



2009-04-19, 20:07:20 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?