Fågelkvitter och Solsken!

2009-04-11, 09:33:22 / Kategori: Allmänt
Det är vad Oslo har att bjuda på idag!!
Kan inte bli bättre en dag som denna, Glad Påsk alla!!

Att vakna 08:44 när man jobbat kväll och dessutom ska göra de igen,
e de okej lr?
Grejen e den att ja hade inget speciellt å göra igår, så trots att de va fredag
så knoppa ja ju rätt tidigt, glodde lite på datorn å läste lite, sen knoppa ja nog..
aa iofs, den han nog bli 01:00. men då har min kropp sovit ca 9 timmar!
De räckte tydligen!

Idag är det fågelkvitter och solsken ute!
Jag MÅSTE gå en promenad!
Men först blir de frukost för ja e redan hungrig..
Varit vaken ett tag ju (då ja försökte somna om).
Idag blir det ägg till frukost, på knäckemacka! påsk i alla ära =P
å så har ja ju en halv annanas från igår.. bäst att äta upp den utifall den blir slemmig å dan till imorn!

Ja som såg på vädret innan helgen här nu att de skulle va mulet med bara 8 grader..
De verkar inte som de, vi får la se.. de kanske mulnar till vid 12 lixom.. vem vet..

God morgon i alla fall!
På återseénde!

Empa

Men lena hur räknar du? OM du somna vid 01 o vakna strax innan 9 kan du väl aldrig ha sovit i 9 timmar? ;)



2009-04-11, 15:32:46 URL: http://eempaa.blogg.se/

sara

jag träffa flera av dina vänner ute igår!!men ingen Lena :( Jag hade inte sett inbjudan på valborg.Firar man det fortf? ;) Saknar diG!puss



2009-04-13, 00:08:17 URL: http://sarase.blogg.se/

sara

Hahahahaha Lena va säger du!!!

Kokosboll = bollar med vitt skum inuti, chokladöverdrag och kokos! Det borde ju kocken veta bäst ;)



Jaaa det skulle va mys!Jag måste hålla allt öppet nuförtiden pga av alla bakslag :S Puss



2009-04-13, 12:11:17 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?