För ja har minus på kortet, trala la la laa!!

2009-04-03, 22:17:40 / Kategori: Allmänt
Trallar den snutten till Governor Andy´s låt "bonus på kortet"!
Diggar den, även att ja bara har minus på kortet haha
Nae då.. ja har ju några små kronor på sparkontot men ja rör dom inte..
Dom små ören som e där kan ju få sitta kvar =P

Ja har föresten idag fått ett extra pass på mitt schema..
Nu e ja en av dom som har flest pass i köket.. jag och mohamed "magnus",
de e vi som har mest pass på schemat!
Grejen e att de ger mig bara 7 timmar extra..
Men 7 timmar extra i månaden e väl fint.. bättre än inget lixom!!
Fick det tack vare att Elin sluta.. de va de enda av hennes dagar som passade i mitt schema...
Skulle gärna jobba lörd-sönd nu när ja e ledig.. boooring inget å göra, inga pengar haha
Men nej nej de får ja inte.. även om de skulle behövas för de blir för mycke i streck å bla bla..

"Utan alkohol i en månad försmäktar ja i denna staaaad!"
Jag har givit löfte till mig själv!, ingen alkohol under hela April!
Och än så länge har ja klarat de =P.
Ska se om de oxå kan hjälpa till lite i de här med att gå ner i vikt..
Så himla onödiga dom där "after work ölen".. fy.. så onödigt!!

Ska man försöka hitta en film att ladda ner? kan inte ens komma på nån gammal som ja skulle kunna ladda..
Bra filmtips uppskattas... Finns ju ingenting på skit tv:n!!

♥Peace Out!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?