Mina bröst e ivägen!

2009-04-30, 00:04:44 / Kategori: Allmänt

Dagen börja med att ja å Lalla solade lite på min gård.
Kanske blev en timma typ.. max..
De va ju inte AS varmt men de va helt ok, rätt mycke lä hos mig!
Sen cykla vi ner till stan, ja leta som en tok efter en jacka, utan framgång!
Ska de va så himla omöjligt.. de evigt letande efter jacka gör mig galen asså!
Varje gång ja ska hitta.. Höst, vinter, vår, sommar.. va de än e för jacka.
Ja hittar aldrig någon, får alltid leta i månader.. sjukt störigt detta!
Ta bort mina bröst snälla!! Dom e ta mig fan ivägen jämt!!!!!

Sen gick ja å klippte mig =D Nu e ja as pen i håret!
Lalla satt å vänta heeela tiden, bortsätt från en cig hon tog när empa kom förbi hehe :P
Tack gumman =D
Ja blev skit nöjd!
Sen cyklade vi hem, (efter 2 timmar å 15 min på barberarn).
Man blir lite öm i rumpan av att sitta där, å inte tala om va man blir av att cykla!!!
Sen träffa ja brorsan, vi letade present till morsan å samtidigt fick han välja sin egen present!
Så när vi gick runt hjälptes vi åt till han, till slut valde han en skjorta med passande linne under!
De va snyggt!! (han fyller ju inte förns på fredag, men endå =P).

Kom inte hem förns 21.. varit borta i hela dagen igen typ..
Imorn hade ja en inbokad lunch med sara, men ja fick ställa in..
Ja måste fan va hemma å ta de lugnt på förmiddagen, flänger alltid runt
när ja kommer hem.. ska vila lite å sola hemma =D
Gött!

God Natt folkens! 


Karen

Menar absolut inte dig Lena...ta inte åt dig när du vet att du har ett gott samvete ;)



2009-04-30, 01:01:21 URL: http://kaarens.blogg.se/

sara

du blev skitfin i håret! Jaa du det där med boobies är ett konstant problem. Jag vet hur det känns även fast mina bollar inte är i din storlek så e dem "för stora" för min kropp så vissa plagg går inte! Ha det så kul nu ikv! Fan så trevligt det va, synd att ja va tvungen att jobba imorrn =( puss puss



2009-04-30, 20:05:42 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?