Oslo har vaknat till liv!

2009-04-13, 23:09:37 / Kategori: Allmänt
De märktes idag!
Trots att de räknas som söndag å allting e stängt så va de folk i rörelse!
Dom flesta e väl tillbaka från olika ferier och ska ut å ränna me en gång
innan dom börjar jobba imorn igen!
Och uppenbarligen så orkade inte folk laga mat heller, för dom va hos oss =D
Vi hade inte mycke att göra, men ovanligt för en "söndag" kväll då oslo sover..
Men nu e påsken över, och Oslo har vaknat till liv!
Man kan handla när man vill och vart man vill.. affärn e öppen lixom! haha

Idag jobba ja me hittler, kul å se att han försöker bättra sig.
Han KAN ju vara trevlig!
Men ja gillar han inte ändå, han har förstört den biten i mitt huvud.. DON´T LIKE!

Igår när ja kom hem från jobb hade ju mallan å danne kommit hem.. wwiiee!
Saknat dom, de har varit så himla dött här hemma ju!

Imorn har ja möte klockan 9.. ruttet... men de blir väl 1-2 timmar = *pengar* :P
Denna månaden kommer bli bättre än någonsin för lilla lena i hennes oslo historia!
5 röda dagar på rad med fet lön.. bara helgen har väl blivit 9.500:- lr nåt innan skatt..
Å då ska ja understryka att ja jobbat 6 timmar per dag haha slappt.. I knooow!!


Nu ska ja slappa lite till..
Kanske läsa lr glo film, sen ska lena sussa!

See yaaaa!

Jenny

klart ja provat spelet...

Har än så länjge bara spelat själv men idag ska ja försäka få emd cricka



2009-04-14, 08:08:23 URL: http://wilmaocholiver.blogg.se/

Tessis

Hallå där!

Hoppas att du hade en mysig påsk =).

Såg att du kom hem snart får väl börjar skrapa bland mynten för den här ågngen måste jag ta mig i kragen och följa med ut blir less på mig själv ju =) jag tror vi behöver lite slager i våra liv....

Pözz Tessis



2009-04-14, 21:43:06

Tessis

Hallå där...!

Skrev nyss men det sparades ju inte vilket skit..!

jag hoppades i alla fall att du hade en trevlig påsk och mycket annat smått och gott =D.

Såg att du kommer hem snart så jag tänkte gå ner och skrapa lite bland mynten får fan i mig ta mig i kragen och följa med den här gången blir ju less på mig själv.... =)

Pussar från Tessis



2009-04-14, 21:46:45

Va fan..!



2009-04-14, 21:47:10

Tessan

Förstår du nu varför jag aldrig sitter vid datorn jag fattar ju ingenting och lyckas alltid förstöra nåt och får sedan skit av chrille ja du ser ju själv hur det går när man sätter mig vid en dator =)



2009-04-14, 21:48:53

Lena Nilsson

hahahah söt du e tessan!!!



2009-04-15, 04:00:21 URL: http://leenaas.blogg.se/

sara

tack sötnooooos!!!!! PUSS!!!!!!



2009-04-15, 22:32:24 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?