Sandwich!

2009-04-23, 18:59:28 / Kategori: Allmänt

Mohammed + Lena = best friends...................NOT!!!
Idag jobbade ja me Hitler, inte min favorit på jobbet direkt..
Ja började 10 men han börja inte förns 13 för han skulle jobba lite längre ikväll!
Så skönt va ju de, ja slapp honom i tre timmar haha ;).
Ja har i alla fall hört att han ska ta "permision" som de heter!
Han ska alltså vara ledig från 20 maj tror ja de va till 20 juli..
För han får bättre lön där säger han och mer TIPS!! alldrig hört någon som tjatar
så mycke om tipsen som den snubben alltså.. han klättrar på mina nerver!!!
FAN VA UNDERBART!!!
Vilket då innebär att ALLA kommer va mycke gladare och på så sätt jobba mycke bättre! =D

Så himla tråkigt när ja sluta idag 16:30 så ville ja lixom ut å gå lixom sätta mig å sola
kanske äta en glass! men huuur kul e de att göra de själv då?
Malin skulle ju va ledig idag och jobba lördag istället..
Men sandra e sjuk å malin jobbar ju gärna extra.. dock fick ja ett sms som löd
*Ja ångrar mig nu*
Vi hade kunnat stosa runt i solen å fått lite riktig bränna, men nej då!
Jobba gärna du, ja sitter hellre här å äter sandwich glass INNOMHUS... ENSAM!
 haha, nej nej, ja e inte bitter... =D

Booooring, va gör ja nu da?
Får väl glo runt lite till på dumburken!

♥Peace Out!


Empa

Jag lär ju hamna i graven om jag inte vilar! haha



2009-04-23, 20:42:45 URL: http://eempaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?