4 fester och ett rån!

2009-08-11, 02:29:56 / Kategori: Allmänt
Denna helg har varit sjuk..
Torsdagen blev de fest efter jobb då mallan kommit hem från borås!
Vi hamnade på Unkel D och senare Lipp.
Fredag blev de paus.
Lördag hade ja fest hemma och sen blev de utgång.
Jag hade en jätte trevlig kväll, vi hamnade slutligen på Andy´s
efter en jäkla velande runt i byn, som vanligt haha.
Men nu till de tråkiga, på andy´s blev min mobil och camera snodd..
Från min väska.. OCH ett ciggpaket.. galet ju..
Mobil å camera på samma kväll, vi hade inte varit där inne så jätte länge
innan ja märkte de heller.. sjukt drygt.. ska man behöva köpa massa sånt nu =(.
Sjukt tråkigt...
Söndag var sandras sista dag i Oslo, så då blev de avskeds karaoke
och så fyllde ju även jag år efter 0:00 på riktigt!
Så då skulle ju de firas IGEN såklart! En helkväll på Expressen!

Måndag
Dagen som varit.. min födelsedag!
Jag har varit sjukt bakis idag, å de får man faktiskt va!
Fixade tillbaka mitt gammla ummer idag så ja har fortfarande samma som alltid,
de e ju skönt de i alla fall!!
Sen va de bara hoppa på tåget till Norrköping.
Där de inte fanns någon luftkonditionering i vagnen ja satt TYPISKT!
De va så klibbigt å äckligt så ja visste inte var ja skulle ta vägen!

Sen va ju trädgårn uppbokad när ja kom hem, tåget rulla in 19:30.
hem, duscha å käka en bit mat, strax efter 21 drog vi nedåt.
Så har vi suttit där nu ikväll å snackat skit me några grabbar i kilt!
Jag, empa, lisa, cissi och giovanna!
Det va trevligt, tack tjejer!
Men ja hade nog helst velat sova egentligen..
Kom hem vid kl 1 ca. så nu blire nog sovdags här.. lite film kanske..

Nu tar vi en paus!

Sov gott där ute!!
Puss Puss

Empa

det har väl du med.



2009-08-11, 11:16:35 URL: http://eempaa.blogg.se/

Empa

nej, men jag blev det! men min nya är ju inte bra den heller, jag skulle kunna kasta den i väggen! vem vill ha en telefon som startar om sig själv mitt i ett samtal? haha



2009-08-11, 14:31:02 URL: http://eempaa.blogg.se/

Empa

haha ja de ösregna ju förut, men de måste väl som sagt vart innan du vaknade. JA, jag har alltid otur. jag kanske inte ska ha ngn mobil helt enkelt, men hur i helvete skulle jag klara mig då, det skulle inte gå. jag skulle gå UNDER!



2009-08-11, 17:14:39 URL: http://eempaa.blogg.se/

Lisa

haha grabbar med kilt :D blir det någon Liseberg idag måntro ?



2009-08-12, 10:14:30 URL: http://lajja.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?