äntligen sömn!

2009-08-01, 05:31:47 / Kategori: Allmänt

Är hemkommen fån jobb för ca 30min sen! haha sjukt jö!
Jag började jobba 16:00 idag, i köket då som vanligt!
Sen ryktades de om att de behövdes folk i rydden!
Så ja va ju inte sen att hojta till!
Ja har ju två månader som ja får halv lön nu tack vare semestern,
så de e ju bara gött me lite extra kosing!

Slutade nere i angus 23:30 ca.
Då var de bara på me jeans, byta skor och på me en scotsman skjorta.
Å så sprang ja upp till 1 etaget å de va bara sätta igång me att plocka glas från borden.
Även diska glasen, torka bord, och smila haha.

Fick även 330:- i tips, de drabbar ingen fattig så att säga =D
Hade en kul kväll faktiskt!
Va e väl en bal på slottet när man kan jobba i rydden?!?!?

Jesus ja tror ja har fått över energi nu.. är trött i kroppen men inte riktigt i skallen.
Asså hrm.. tar nog en stund att somna så de kanske e dags att pröva nu.
Jag ska ju in tidigare imorn me.. helt sjukt va dom nya e sjuka hela tiden.
Å ja har inte sjukanmält mig en enda dag sen ja börja för snart 1 år sen!

Jag har typ jobbat en lr två mellanvakter denna vecka redan
(vilken innebär 10 timmar, normalt jobbar ja 6,5 - 7,5 h, as lite).
Plus att ja fick hoppa in i onsdags å jobba kväll på min lediga dag.
För stackars kenneth skulle jobba med en ny och de gick inte för sig.
För de va stora bord bokade, och imorn blir de 13:30 igen då..
Plus att ja jobbat extra natten nu =D Fick såklart min vanliga timlön och natt tillägg.
Dyraste rydden att betala ut ever.. haha dom andra har väl kanske 30:- mindre än mig i h minst :P

Nae nu ska ja sluta sluddra, detta blev ju sketa långt!
Men aa nu e i alla fall denna vecka med alla konserter å grejer över..

Hej då Metallica, Madonna, Lady gaga...
Roligt att ni kom, men ännu roligare när ni gick!


♥Peace Out!
                    /Rydden Lena..   Mmooahahah





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?