Jaaaa!

2009-08-06, 14:51:08 / Kategori: Allmänt
Min mobil pajjade ju på jobbet, fukt skada för ja e dum å har den i fickan.
Så ja har använt min gamla mobil och haft bellas batteri i den.
Den e ju så jobbig, volymen fungerar inte så man måste prata i högtalaren
men man måste ändå ha telefonen vid örat!

Jag har haft min vanliga mobil avstängd i en vecka nu..
å så nu skulle ja slå på den å den fungerade igen =D
Snacka om glad då asså! fan va bra!
Får la se om den e knas så ja lämnar in den hemma nästa vecka annars
kanske ja väntar lite, LYCKLIG!!!

Nu e de snart dags för jobb.. hej hopp!

sarase

Hihi tack söt! Fan va synd att jag missar ditt födelsedagsfirande! Men hur länge e du i Norrk? Vi kommer hem fr Grekland den 16:de augusti :)



Du måste prova drinkarna på Manesa! Underbara!!!PUSS



2009-08-06, 16:15:20 URL: http://sarase.blogg.se/

empa

& nu är den borta Lena din klant. :)



2009-08-09, 16:11:57 URL: http://eempaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?