Å så va fredagen över..

2009-02-07, 00:10:14 / Kategori: Allmänt
Idag jobbade jag mellan 10-16:30.
Sen gick ja hem för att möblera om mitt rum..
Möblerade om till så som ja hade innan Emma kom hit å vi va tvungna att trycka in en säng till här inne!
Inte för att ni vet hur de såg ut då kanske.. men endå!
Har flyttat mina hyllor som satt på ena väggen till den andra väggen!
Mycke bättre så! ja skulle vilja köpa en ny säng, ja har ju bara 80 säng med en 90 madrass i..
Ja får plats med 105cm får la se hur de blir me de.. ja har ju lixom klarat mig hittills!
Stuvade om ordentligt i min garderob oxå så allt får plats!
De enda ja glömde va väl att skura golvet, men damsugat blev de!!

Klockan tickade på och ja började känna huvudverk IGEN...
kom då på att ja varken har ätit lr druckit på jobbet sen kl 14..
Och nu va väl klockan kanske 20:30 när allt va klart!

De va bara att springa till Ica å handla, tacos blev de, fredagen till ära!!
Mums, va gott de va.. våran mottagare på tv boxern e ju knas.. så de fick bli film från datorn till maten.
De blev "vi på saltkråkan" hihi, nostaligi, så himla gött e de.
Ja ska fortsätta glo på de nu när ja ska lägga mig! hehe

Sov gott alla där ute!!

♥Peace Out!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?