2008 och allt som är pasé!

2009-01-08, 01:06:42 / Kategori: Allmänt
En liten sumering av 2008!!
Nyårsafton firades i Stockholm med alla mina brudar!!
Bestämde mig lite hastigt för att de skulle bli en säsong till i Åre!
Ja drar upp dit 6 Januari för att göra min tredje säsong på Hummelstugan.
26 Januari gifter sig min barndomskompis Bea med sin älskade Kalle!
Ok, datum är man kanske inte alltid bäst på, men i samma veva några dagar innan
får min andra barndomsvän Tessan en till son som födes till namnet Edvin!
Ja har haft en underbar säsong i Åre som lider mot sitt slut och hemfärd 3 Maj!

Sen e jag ledig i lite mer än en månad.. glider runt, festar, myser i alla parker,
leker med systerdottern wilma, umgås med vänner, familj, ar det toppen!
Jag börjar jobba på Fiberweb igen i Juni (där ja jobbat typ alla mina somrar).
11 Juni Sty!r ja min bil mot hultsfred till festivalen, med Empa, Lina och en massa alkohol i bagaget!
20-29 Juni alltså under midsommar, ängnar ja min tid i Oslo med Malin, Julia och Karen!
Där ja även fick pröva på att åka iväg å jobba för jägermaister med Karen!
Vi fick en lägenhet och ja bestämmer att hit ska ja i höst!
Midsommar natten föds Oliver, syrrans andra barn!
10 Juli Drar jag och Lalla till Visfestivalen, där ja får träffa min victoria en gång om året!
En dag senare kommer även Natta, Frida, Micka, kim, freddie och mickas kille dit! då blev de fest!
Drar till Nyköping med Melissa första helgen i Augusti där e de karneval och fest som väntar =D!
Och.. lite äventyr =D
I Augusti fyller jag 23, åren springer förbi! Augusti bjuder även på den årliga karnevalen i Norrköping!

2 Sep Flyttar jag till Oslo, ihop med malin, Karen, Sandra och Dennis!
Jag får jobb på Scotsman därjag börjar jobba som kock 6 oktober!
Jobbet går bra, och Vår lägenhet händer det förändringar.. Dennis flyttar ut..
Sedan flyttar Danne (malins bor) och Emma Khere hit!
Emma flyttar hem igen, Sandra flyttar ut, och Danne får sandras rum!
Nu e vi fyra stycken och vi trivs bra!
November månad och det är dags för dop för lilla Oliver, så fin pojke!

Det blir jul (i år igen, helt sjukt!!?!), alla i lyan åker hemåt till Norrköping!
Det blir nyår! Mitt jobb renoveras, och jag drar upp till åre för att kolla party pulsen och läget i backarna!
Där firar jag mitt nyår 08-09 och fick en trevlig vecka hos Malin!!!

Nyår i Stockholm!  Beas Bröllop!  Hummel liften, Åre, tidig morgon!  Carro å ja i backen!
man blir törstig i backen!  Åker Zipline i Åre me jobbet!  Sommarfesten, åre!  Hemfärd från Åre!

powernap på hulsfred!  på hultan kan allt hända!  sommar i folkparken!  wilma växer!
oliver!!  sommar   en lapp! :P  att grilla fisk!

I oslo  midsommar Oslo  Visfestivalen.. soft!  Visfestivalen, soft!

ojsan..nöjd??  Wilma gungar!  Kärlek =D  Lägenheten i Oslo, renovering!!

Pete!! Damernas favorit :P  Just me!  Varför åkte ni till alperna =(  Norsk ficklampa!

Somnade igår när ja ladda upp bilder.. så nu laddade ja upp 8 till!!
haha :P shit happends!

♥Peace Out!




 

sara

äntligen har lenis börjat använda sig utav lite bilder på bloggen! jippiee!

Puss



2009-01-08, 23:45:01 URL: http://sarase.blogg.se/

Empa

Alltså hon bor ju i St tomas, så de e ju dit ja får åka isf.. men jag vet i fan längre...



2009-01-09, 10:55:36 URL: http://eempaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?