Malin 23 år!

2009-07-17, 19:15:58 / Kategori: Allmänt
Då var det dags för Malins stund i rampljuset!
Min underbara Malin som ja just nu delar mitt liv me!
Ja de där kan ju tolkas olika men vi gör ju allt ihop typ till å från.
Festar, lagar mat, tvättar, städar, är bakis ihop!
umgås och bor under samma tak!

Malin du är underbar å ja älskar dig på alla sätt å vis!
Snart blir de Alperna & ja hoppas du kommer njuta lika mycke som ja av en vintersäsong.

Här kommer några crazy bilder på Mallan å lite me mig.
NJUT!!

Malin med min gitarr!













Malin = En underbar skapelse!

sarase

åhh du e så söt Lena!Jag tror att har man dig som vän då har man det bra! Dina söta kärleksförklaringar när man fyller år..jag vill ju bara bli äldre tack vara dig haha ;)

Vem e det som har fest i Ektorp?

Vilka ska dit?

Brorsan min har ju fest ikv... så om jag ska ska jag ju dit..eftersom jag lovat!Men..hur många e ni?Ni kanske kan komma dit om ni inte e allt för många?Pusskalas



2009-07-18, 12:59:19 URL: http://sarase.blogg.se/

sarase

hörru vad sägs om o ses imorrn om jag e frisk:are? : ) puss<3



2009-07-19, 17:19:45 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?