..men fredag är endå den dagen som känns bäst!

2009-07-24, 11:04:09 / Kategori: Allmänt
Nu e de fredag, och lena har lite sov morgon serrni!!
Ska jobba mellanvakt idag, vilket innebär att ja börjar 13:30 till stängning.
Alltså sovmorgon + mer timmar, de e la gött!

Förkylningen sitter i, näsa å hals.. lite störigt, får väl se om de blir bättre efter helgen,
ja e ledig lörd-sönd och ska bara slappa loss! inge festande, de blev de för mycke av
förra veckan hemma i norkan! å veckan innan de hultsfred... hehe

På tal om hultsfred, idag såg ja på nätet att min lön från hultan kommit in!
eller.. 27 står de att de ska rammla in, gött de ju!
Trodde de skulle komma nästa månad, så de e ju bra de =D

Ska försöka boka tågbiljett idag innan jobbet, i alla fall hem resa
i augusti alltså på min andra semester =D

Nae nu rinner de.. måste snyta mig å sen är de dags för frulle!


♥Peace Out!

Empa

Haha, ska NI hålla mina pengar ? :D :P



2009-07-24, 11:57:44 URL: http://eempaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?