Helg ledigt ÄNTLIGEN!

2009-06-12, 22:39:40 / Kategori: Allmänt

Ja tror inte ja kommer utsätta mig för så här mycke jobb på en gång igen..
De va faktiskt rätt jobbigt, men ja klara de!!

Idag kom mina päron runt 17 tiden.. ja han hem från jobbet å tog en dusch, sen mötte ja upp dom
på scandic där ja bokat hotell till dom! De blev inge billigt kalas =D
Men de e dom ju värda!
Vi installera dom där, sen hem till mig för å visa lyan å så tog vi en promenad
på karljohan och aker brygge.

Blev även lite middag på Scottsman, bra ställe har ja hört!! haha =P
Vi tog en varsin reninnerfilé, dyrt och gott haha :P
Vi fick inte gå ner först när vi kom dit, dom hade hängt för kedjan i trappen ner till restaurangen.
De va precis en ambulans där när vi kom.
Någon dam hade satt en köttbit  halsen så Anna fick ringa ambulans och sen slänga sig över
henne och göra hjärt lung rädning med mun mot mun metoden å hela köret.
Hon hade tydligen blivit helt blå i ansiktet, fy va hemskt.
Läskigt värre, både hon å elin va lite skakiga när vi kom ner, ja tyckte de va modigt av Anna
att bara köra på! helt rätt initsiativ! Ambulans männen hade knäckt revben på damen
i försök att få ut maten i halsen på henne, de e ju vanligt ju men fy, de måste göra så ont..

Klockan e 22:40 och redan 22:00 låg ja i sängen, helt trött å förstörd, i natt blir de sova av haha =D
Imorn ska vi till Ikea och köpa en, va säger man.. byrå typ, till mig =D gött!!

See ya!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?