Nu har ja två jobb!

2009-06-07, 23:23:08 / Kategori: Allmänt
Ja fick ett jobb idag! lr igår typ.. men de blev klart idag hehe
Bella hade sökt ett jobb på en annons men dom ville helst ha kockar..
Men bella fick endå, hon ska baka pizza typ hehe.
Så sa han som hon prata me, olle lr nåt.. att dom behövde en kock!
Å då nämnde hon ju mig såklart =D
Så ja ringde upp han idag och ja ska oxå dit hihi!! gött kött!

Det är alltså en mässa i Lilleström som ligger 10 min me tåg utanför Oslo.
Imorn, måndag börjar vi 9.00 tills aa, säg de..
Men ja e ledig imorn så de e gött!
Sen tisd-torsd börjar vi 05.00 JESUS! vi kan ju till å med väcka tuppen innan han väcker oss!
Dom dagarna börjar ja 16:00 på scotten, så för mig blir det 05:00-23:00 med jobb!
Vi blir hämtade på morgon av han "olle", underbart ju haha.
Men imorn ska vi ta oss iväg en bit me tricken dit han ska hämta oss,
för de va tydligen två grabbar som skulle möta upp han där oxå!
Fy fan haha, men pengar blir de, på scotten får ja 140:-/h men på de här får ja 160 =D
Vi ska skriva kontrakt å sådär imorn, känns skit bra!

Just nu känner ja att ja inte har så mycke koll på va mässan handlar om,
men de lär vi nog få info om imorn!
De e ett bemanningsföretag som vi jobbar för, som ja förstått i alla fall!
Där av den bra lönen antar ja =D.
Så dom verkar ju behöva folk ofta, de verkar inte som en engångsgrej!
Kanske kan få pengarna att rulla in nu da!
Men ja kommer inte ens få sova 4 timmar per dygn denna vecka, de blir nog slitit =)
Men sen e ja ju fri i helgen!

Taggad som fan, kommer bli as kul jö!
De va inga svåra uppgifter heller, ja ska tydligen göra baguetter, snittar, å lite sånt!
Haha snacka om gött =D

Nu e de sleeping time, vi måste upp 7 för att hinna möta upp han 8:15!
Fy fan!

♥Sleep tight!!

Empa

Hon fick hans nummer och de har varandra på msn! haha :P



2009-06-08, 00:07:02 URL: http://eempaa.blogg.se/

oliven

vad kul med ett till jobb. men gumman, jobba inte ihjäl dig, okej?

jag flyttar in med en kompis från Åre så det ska bli så kul! om du har tid o lust så får du ALLTID bo hos oss och gotlandsturista :D

apropå filmen, jag har läst boken och den är hur sorlig o bra som helst! måste se filmen...

ha det bra gumman, hälsa oslo! puss puss



2009-06-08, 09:41:03 URL: http://oliviasfanclub.blogg.se/

Empa

Fan vad härligt, grattis! :) Jag går och väntar på mina skattecash jag! :P hihi. Men ja, gör så du om du vill, skönt med bil ner till hultan! Hoppas de går bra på nya jobbet nu! puss



2009-06-08, 11:38:52 URL: http://eempaa.blogg.se/

Natta

Jobba inte ihjäl dig. Man kan dö haha.



Jo lite jobbigt är det att känna att det är 8 mån kvar men tiden går fort. Snart börjar s-jobbet sedan är det fullt upp med c-uppsats i höst så det går nog fort ska du se.



Va du inne och läste katrins blogg?

Puss



2009-06-08, 11:44:03 URL: http://dropbear.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?