Smögen imorn!

2009-06-28, 03:06:03 / Kategori: Allmänt

Igår hade ja kvällen ledig, gött som fan!
Körde mys pys me mig själv då resten jobba!
Ja gjorde tacos och åt sedan jorduggar med mjölk MUMS!!

Idag va ja å bada på ett ställe som heter katten, me brudarna från jobbet!
Hur mysigt som helst, å gott me glass va de!

Vi bestämde oss för å ses hemma hos anna senare, några skulle grilla.
Jag drog hem å käka mina taco rester, tog mig en dusch.
Å sen knalla ja till anna me två öl å två cider! lagom tänkte ja, små dricka å ha de trevligt!
Å sen hem å packa, för imorn ska vi till Smögen, heeeeelt underbart!
De blir ja, bella, Malin och Nettan!
alla skulle ju ta de lugnt idag eftersom bussen går 07:30.
Så ja va redo å knalla hem, klockan va väl iofs 00:00-01:00.
För ja följde me hanna till en park, men mer dricka blev de inte!
Ja slängde till å me en halva av ena ölen!

Sen ringde malin, hon skulle ut å dricka öl me jobbet såklart!
Å så ringde Bella.. fick sluta tidigare och Nettan va ju oxå där så dom satt å drack vin..
GALET!!! Va hände me slappa, packa, resa imorn? gaaah!!!

Ja gick till smuget å mötte upp bella å nettan men ja har haft sån himla
huvudverk under hela kvällen, en tidig morgon, lång dag i solen, lite alkohol
och alderless för lite vatten! ja ni kan ju förstå själva hehe
Så ja tog i alla fall ett glas vin, lr.. ett halvt haha sen drog ja mig hemmåt!

och ja har nu hunnit göra makaroner och köttbullar (ja va hungrig som ett djur)
Å så har ja packat! Å nu ska ja stupa rätt i säng!
Dom andra två köper väl precis sin sista öl FY!
Ja lär väl få dra dom upp om ens ja kommer upp hehe

Smögen imorn då, see ya!!!
btw... ja kommer antagligen ha i mitt svenska kort om nån e sugen på å slå en signal =D

GOD NATT! 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?