En helt vanlig onsdag..

2009-03-26, 01:18:24 / Kategori: Allmänt
Idag började jag och Mallan dagen med en LÅNG promenad!!
Vi gick ut 11 ca! Vi gick mot ett håll som vi aldrig brukar, för att hitta lite nya vägar,
de blir lite roligare så jö! Vi gick å gick.. å så hamna vi i bislet!
Där handlade vi oss en varsin vatten, FAN va gött de va..
Vi stod precis utan egon Lisa =D och valda nya väg!

Fy fan de va inte min dag idag, ja VILLE väldigt gärna ut å gå!
Men ja hade ont i huvet, troligen för ja inte sovit tillräckligt..
Drack inge vatten innan vi gick ens.. ja gjorde mina dagliga situps och knallade ut..
Överallt va de uppförsbackar.. HELA TIDEN... fan va less ja va..
Men malin taggade till mig, hon gick 3 meter framför haha
Sluta me att vi hamna utanför ullåvål sjukhuset (noll koll på stavning).
Där jobbar ju Danne, så vi växla några ord me han innan vi vände om och gick hemåt..

Den som vet va ja snackar om.. och HUR långt de e tll sjukhuset hemifrån oss,
och huuuur mycke uppförsbacke de e.. aa då vet du att ja va helt slut vid de laget hahaha
 Vägen hem, den ska vi inte tala om.. den tog säkert en halvtimma längre för vi hade noll koll!
Grejen e att vi TRODDE vi hade koll haha, tyckte att vi kände igen oss överallt haha
Men de visade sig i alla fall att vi "typ" gått rätt väg tillslut =D

Två timmar senare var vi hemma och va heeelt slut!
Tog oss en rejäl frukost och bestämde oss för att decka i soffan!
Malin ändra sig, och dog en dusch å greje.. ja sa åt henne att vecka mig 14:30..
Men hon fick inte liv i mig.. så där låg ja deckad till 15:00..
Dags att diska å fixa sig för att gå till jobbet.. hann inte duscha ens.. haha fräääsht!!

Men nu e ja preciiis hemkommen från jobbet (de blev en pils med Elin, Lisa och Gustav först) 
och har tagit mig en dusch, de va nice!!
Upp å börja 10:00 imorn då.. taggad!!....NOT!!
Ja ska jobba med hittler... de säger ju allt.. FY!

Sleep tight!!

♥Peace Out!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?