Filmtips igen =D

2009-03-12, 01:08:43 / Kategori: Allmänt
Efter att ja städat å donat idag, så tog ja mig en välförtjänt dusch!
De va gött, ja slapp ju luckta rengöringsmedel längre haha!
Sen gick ja å handla lite käk att laga.
De blev rödspätta med lite kok grönsaker, bönor och kalla ärtor och en god sås!
De satte fint, sen lite senare förtjänade ja ju lite chips och coca cola.. mmm!!
å så började ja titta på film! =D

Underskatta inte Norska filmer..
Ja gillar svenska filmer, men endel tycker ju typ.. aa vilket skit lixom..
Att vi inte kan göra film som i utlandet lixom!
Fast svensk skräck och action å sånt e ju iofs inte lika bra..
Men idag såg ja i alla fall en norsk film som her "Fritt vilt".

Den tycker ja va väldigt bra faktiskt!!
Det handlar om 5 människor, rätt unga lixom.
Dom ger sig ut för att åka snowborad offpist.
En av killarna skadar sig och dom söker hjälp i ett gammalt hotell som stått tomt i 30 år..
Saker å ting händer.. Man kan ju inte säga för mycke =D
Men de e ju skräck/thriller lixom!
Väldigt bra film, de finns en två oxå så ja såg båda idag!
Värt att se!

fritt vilt

♥Peace Out!

J

Gillar du filmer så rekommenderar jag min blogg.



2009-03-12, 15:01:07 URL: http://starfield.blogg.se/

Anonym

Haha nu har jag klippt av mitt långa tjocka hår. Pilutta dig =)



2009-03-12, 22:35:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?