Eliten drog till Hemsedal!!

2009-03-23, 19:00:27 / Kategori: Allmänt
Ska börja me att berätta om i fredags..
Jag skulle göra dagens på jobbet, tacogratäng!
En klassiker som många tycker om, men dock inte många norskar som känner till det!
Vi sålde för de första mer dagens än vi brukar göra =D
Å så kom en av cheferna in till mig i köket och gav mig beröm!!

Tommy: -Lena!, e de du som gjort dagens idag?
Jag: - aa de e de?!
Tommy: - Den va VÄLDIGT bra!
Jag: - ah! tack!
Tommy: -Ta det här pappret och pennan å skriv ner exakt va du har i, hur mycke, och hur du gjorde!!

Okej, sa ja me STÖRSTA leéndet  hehe =D!!
Då blev ja riktigt glad! så de kommer vi nog sälja fler gånger!


Å nu till Hemsedal!
Vi åkte dit i fredags efter att jag, Elin och Anna slutat jobba ca 18:00 hann den bli.
Ja tror att vi va framme 23 nånting i vår stuga, efter att vi åkt runt lite, hemtat nycklar å sånt..
Minns inte riktigt.. vi sadlade om och hoppade på vinet..
Sen blev de en utekväll, en lyckad sådan!

Dagen efter va ja först uppe, va ivrig i att få åka skidor.. 9.00 va ja uppe..
Å vi stod inte i backen förns 12:00.. trodde ja skulle bli tokig haha!
Efter backen va alla trötta, köpte oss pizza på ica att värma upp hemma..
Alla tog sig en tupplur och ja vakna först!
Diskade, plocka undan lite, å sen va de fest igen!
Inte lika taggade denna gång haha
Å så blev de backen dagen efter igen! hääärligt!

Shit va underbart de va!!!!
Det var första och ABSOLUUUT INTE sista gången ja besöker hemsedal!!
Men man fick ju mer smak, två dagars skidåkning är föööör kort..
Ja ville inte åka hem jue! skulle va himla kul att göra säsong där..
Men när ska man få till de lixom haha, de får inte plats i min livsplanering!

Här kommer några utvalda bilder från resan, mer kommer snart upp på facebook!

bygga om        


     


        


  

♥Peace Out!

Lisa

åh, tacopaj som är det godaste som finns ! ;) kul att ni får hitta på eget sådär, måste komma o äta nästa gång ! o va bra att du hade det bra i hemsedal ! kram



2009-03-23, 23:08:15 URL: http://lajja.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?