Makrill till middag?

2009-03-31, 18:56:56 / Kategori: Allmänt
Stekt makrill, e de något man brukar äta till middag?
Ja har nog aldtig ätit de! bara makrill i tomatsås på konserv lixom..
Vi hade de som dagens idag, ja gjorde en tomatsås och potatis och broccoli hörde till..
De va väl ok.. men ja e inget jätte fan av makrill så njaa.. =)

Ja vill åka tåååg!
Vill å vill.. de blir ett jäkla åkande..
Ja kommer förmodligen få den semesterna ja vill 2 veckor i juli och två veckor i augusti..
Hur ska ja klara mig på min lön e ju frågan, ja får la spara innan..
Å vad ska ja spara va när ja knappt tjänar någe, jobbar allderles för lite..
Vill inte leta nytt jobb eftersom ja vill ha en LÅNG anställning på mitt cv, de ser bra ut lixom!
Vet i fan va man ska göra! extra jobb e ju knappt inte att tänka på eftersom ja jobbar korta pass
men många pass, så, alltså dm få dagarna ja e ledig vill ja vara ledig! rörigt ja vet!
Karen, Malin OCH Danne, tjänar flera 1000:- lappar mer än mig, ORÄTTVIST!!!!
ja som har utbildning till mitt yrke å allt.. nae ja måste ha extra jobb på mornarna lr nåt.. haha =P

Ja funderar på att dra hem vecka 18.. men vecka 20  och 22 är biljetterna billigare..
Men såååå himla långt kvar.. så de kanske blir 18 ändå.. har inte råd knappt haha
Men de skulle va skönt att åka hem en sväng.. måste ändå hem i maj annars för ja måste
köpa nya p-piller.. och då, för att biljetten ska va billig så måste ja endå betala me denna lön.. hrm..
KAOS!!
Nu ska ja in å leta jobb på nätet!! GE MIG JOBB!! hahaha
Ja e en arbetsmyra och viiiilll ju jobba!!!

♥Peace Out!

jenny

Nya p-piller igen, du var ju nyss där, varför fick du inte för 1 år som är normalast?



2009-04-01, 02:34:45 URL: http://wilmaocholiver.blogg.se/

Anonym

Rebecka Alf som jobbade på E-skiftet skall till Norje o packa korv, de kanske är nått.



2009-04-01, 15:13:52

Lena Nilsson

packa korv? haha de låter soft! vem skrev detta inlägg till mig? ska hon till Oslo ens?



2009-04-01, 18:51:48 URL: http://leenaas.blogg.se/

Jenny

nej hon ska till stavanger, men ja skrev inte ovanstående...



2009-04-01, 21:56:05 URL: http://wilmaocholiver.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?