-7 kg!!!!

2009-05-28, 21:07:08 / Kategori: Allmänt
Nu är dieten slut, första dagen med vanlig mat idag!
Igår fick ja enbart äta mörkt ris och grönsaker.
Råris va de närmaste mörkt ja kunde hitta hehe. Fick inte äta nån soppa den dagen GÖTT!
Ja synda ju även igår eftersom ja åt tårtan som ja hade bakat =P

Har ju tänkt i veckan att ja nog gick upp i vikt för min mens kom typ dag två.
Vägde mig i ala fall imorse och de visade att ja samanlagt gått ner 7 kilo!!
Himla lycklig ja va då! typ sprang till jobbet i morse för att beräta för alla!
Känns bra att man har pepping hemma från norkan, hemma i lyan och på jobbet!
Känns ju sjukt taggande att fortsätta, dokc INTE me soppan!
Ja tänkte försöka komma ut å gå en gång om dagen minst en halvtimma!
T.ex ta omväg till och från jobbet, då ja ändå är ute å går så blir de inte lika jobbigt!
Och så fortsätter ja me de nyttiga lite, inge godis och cola.
Har köpt en socker fri saft, de e ju i alal fall lite bättre hehe

Kompis de går bra nu!!

Hoppas de går bra för dig Sofia, hörde att du tagit över Empas soppa?

Puss på er!!
//Lyckligast!

sarase

Kompis det går bra nu!!!!

Fan va kul Lenis!!!!!

Men bli inte besviken om du går upp hälften på kort tid...jag hoppas du håller vikten! Men jag har hört att det ska vara svårt med sånna dieter!

Hoppas jag inte förstör din lycka nu!

Proud of you!Puss



2009-05-28, 22:04:46 URL: http://sarase.blogg.se/

sophia

grattis =) neee asså ja följer de inte på hel tid hahah.. käkar bra frukost o så har ja den som mellis o lunch.. för de e juh ändå bra grejer i den som hjälper förbränningen men inget ja nog kan köra på heltid... så bryter av lite me den :) ja älskar ju mat hahaha men sjkt starkt jobbat av dig iaf.. grattis till -7 kg iaf :)



2009-05-29, 11:29:44 URL: http://sssophiaaa.blogg.se/

Tessis

det är ju tur att nån lyckas =) själv så dog jag av skakningar så jag vågade inte forsätta med min sopp diet =)



2009-05-29, 11:40:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?