Gårdagen...

2009-05-03, 18:08:41 / Kategori: Allmänt

Igår va de lördag, och lena blev lite sugen på fest!
De blev ja, Empa och Lisa som satt hemma hos björnen.
De va riktigt nice..
Palace va slutdestinationen!
Ja hade inte jättkul igår men de va kul..
Kvällen blev väl inte riktigt som ja tänkt mig kanske..
Man gick väl och hoppades på pricken över i:et hela veckan..
Men men thats life, and life goes on! så att säga!

Imorn blir de Oslo igen, känns bra!
Ja har haft de nice här hemma me skönt väder å sådär!
Lite avkoppling, träffat nära å kära!
Ja har laddat mina batterier och ska tillbaka och hitta extra jobb..
Fortsätter kolla nav.no. ja har fortfarande inte fått svar från dom andra ja sökte..
Dom har dock inte kunnat nå mig på mobil, men mailen..
äsch.. vi får la se hur de blir..

Nu ska ja sitta hemma å ruttna lite.. packa väskan lr nåt..


Empa

jag är en grym fotograf alltså ;P



2009-05-03, 19:40:19 URL: http://eempaa.blogg.se/

sara

Detta foto va också grymt!

Såå jävla fint kort Lena!!!!



Såg foto på din bror. Shiit va stor han har blivit. En karl lixom och inte en tonårspojke =) Puss gums. tycker det är skit tråkigt att vi inte kunde ses i lördags :(



2009-05-03, 21:55:20 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?