Soppdiet dag 5!

2009-05-25, 19:25:47 / Kategori: Allmänt
Hej å hå!
De går fortfarande bra me dieten men ja suktar mer å mer efter MAT!!!
Idag får ja äta 6 tomater och 300g notkött.
Jag köpte karbonade, men tänkte inte alls på att kolla va de va, men ja va 100 på att de
bara va nötkött! Men icke sa nicke, de va oxå och svin den ja hade köpt.
Men ja gick faktiskt inte å köpte nytt. Svin e ju fetare än nöt kött men hur stor skillnad kan de va?
Ja kör me de nu som ja köpt i alla fall! Karbonade (för er som ser de som et ?)
de e alltså som pannbiff hemma kan man säga, färdiglagade som ja köpt i butiken.

Idag har ja legat å solat lite i frogner parken med tjejerna från jobbet.
Mycke trevligt! ja hade me mig en tomat och 1,5 liter vatten som matsäck haha.
Dom åt chips, jordgubbar, pastasallad drack festis, som senare övergick till ÖL!
Ja hade inte ätit så mycke innan ja gick, så ja stanna bara två timmar.
Sen GICK ja hela vägen hem en promenad på 1 timma!

Go!! Go!! Duktig, visst?!

De va gött att få i sig lite soppa å kött när ja kom hem, ja va vrålhungrig!
Nu e ja helt slut, höll på å somna i soffan där nere nyss, så himla trött.
Skulle kunna lägga mig för natten nu haha
Men lite ska ja väl vänta =P.

Fick min mens för en dag sen, vilket visar "fel" resultat på vågen, man går ju automatiskt upp
lite grann när man har mensen, så ja väntar nog me att väga mig till sista dagen löpt ut nu!
Annars kanske ja blir besviken om de bara e pytte lite man gått ner, lr gått upp.. =D

Dags för en dusch, inte lukta usch, stå högt i kurs!!

♥Peace Out!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?