Soppdiet dag 6!

2009-05-26, 21:23:43 / Kategori: Allmänt
Idag har ja ätit kokt torsk, grönsaker och SOPPA!
nu äter ja en sallad mumsigt =D

både igår och idag känns de som om ja ätit som vanligt utan diet för att ja
fått äta kött å fisk, man har inte känt sig hungrig på samma sätt och smaklökarna är nöjda som fan!
Gött me lite annat än vegg mat faktiskt, när man är van att äta kött å sådär =D
Imorn blir de ingen soppa, dag 7 ska man vara utan den.. YES!
Istället blir de mörkt ris och grönsaker.
Ja får även dricka saft utan socker, te och kaffe så de blir väl en kopp te
imron bitti kan ja tänka mig hehe de vaett tag sen!

Nu ska ja nog börja förbereda mig inför att sova, ja e helt slut..
Somnade sent inatt å gick upp för å jobba tidigt.
Börja 10 denna vecka, inte as tidigt men ja måste ju endå upp 8:30 lr nåt..9 kanske..
Och ja e INTE van, jobbar mest kväller jue!

♥Peace Out!

Empa

du kan ju tänka på mig imorn när du går upp att jag faktiskt vart på jobbet sen 7 då ;) hehe



2009-05-26, 22:14:55 URL: http://eempaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?