sängen here I come!

2009-11-18, 22:04:10 / Kategori: Allmänt
Shit va trött ja e.. tror ja ramlar baklänges ner i sängen
av att bara sitta på kanten nästan.

Jobbade sent på skotten igår..
upp idag 07:15, för att va i lilleström på mässan 9:00.
å så blev de jobb 11,5 timmar frammåt.. å nu e ja äntligen hemma.

Imorn blir de 10:00 på skotten me.. Men ja däckar nog på två sek så ja hinner nog få min sömn!
På fredag jobbar ja kväll sjukt nice!

Men lördag drar de igång igen.
Mässan i Lilleström 9:00-15:00 Scotsman 16:00-23:30 med full bokat tror ja de va..
De går fint deee!! Blir att ta i med hårhandskarna!

Söndag blir det 13:30-22-30 sen e ja fan fri en dag GÖTT!
Men eftersom brorsan kommer kanske man ska vara fri på tisdagen då han anländer.
istället för måndagen, ska se om de går å byta kanske!

yeye.. nu kommer ja stupa vilken sekund som helst..

♥Peace Out!!

Empa

Ah, fast det är ju en speciell avdelning som jag HATAR att vara på (där jag är just nu!!) Andra avdelningar trivs jag väl sådär på, plus att jag blir anställd inom kommunen & kan lika gärna hamna på det nya boendet, i atrium, i haga osv osv tex... Trivs jag inte efter ett tag är det ju inte värre än att jag säger upp mig. jag kanske hamnar på ett jättebra ställe där jag verkligen trivs... tackar jag nej börjar jag om på ruta ett och måste jobba upp mig IGEN i över 3 år för att få en chans. just nu har jag inga andra möjligheter som det ser ut...



2009-11-18, 22:12:41 URL: http://eempaa.blogg.se/

Jenny

Hej

Du vi tänkte dra namn hos Micke på Lördag till den vi ska köpa åt. Hade planerat att försöka få med dig via nätet eller nåt. Så att du får dra ditt namn först, så att vi vet att du inte får ditt eget namn. Tanken är ju att det ska va lite hemligt vem man ska köpa till. Inte dödsviktigt men lite.



Men det kanske blir svårt om du jobbar hela dagen.

Kan man kanske ringa videomeddelande?

Kram



2009-11-19, 08:52:15 URL: http://wilmaocholiver.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?