Körigt nu! :P

2009-10-26, 18:06:37 / Kategori: Allmänt
Jag glömde visst bort att skriva in våran rutt här.
De blev en hel del jobb och överraskningar här =)!!

I fredags skulle sandra komma hit, som planerat!
Och vem kliver in på jobbet ungefär samma tid som sandra skulle komma?
Jo Empa.. den jäveln hade ljugit för mig, hon sa att hon skulle till stockholm för att fixa visum.
LÖGNARE haha =D Men kul va ju de!
Så de blev fest i fredags kväll såklart haha

Empa å ja hamnade på trumpeten å sjöng lite karaoke.
Aldrig varit där innan men de va väl helt ok! =)

I Lördags jobbade ja 16-23:30 i köket men dom behövde folk i garderoben
under natten så ja stannade kvar eftersom ja endå inte tänkt festa den kvällen!
Lite extra timmar och natt tillägg å ju inte fel =D
Slutade 4 på morgon.
Söndag blev 13:30-22 lång dag där me, men helt ok!
Sen gick ja hem, drog på mig nya kläder, piffade mig lite grann och tog mig ett glas vin.
Kvällen till ära skulle vi tillbringa på expressen.. yeah!
Karaoke igen!

De har varit en körig helg haha
Kanske lägger in rutten ikväll lr imorn lr nåt..

trött..

♥Peace Out!

sophia

in me hur resan blir nu dåååå.. ja e sååååå nyfiken.. :) hihih va o handla igår när du skrev på msn så du vet :) pusss



2009-10-27, 11:05:23 URL: http://sssophiaaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?