SYDAMERIKA HÄR KOMMER VI!!!!

2009-10-22, 23:58:04 / Kategori: Allmänt
Ok ok.. resan e bokat gaaahhhh..
Nu e vi lixom påväg!!
Alla miljoner sprutor e tagna :P
Lägenheten uppsagd, våra jobb uppsagda..
Även tv är uppsagt, el oxå tror ja, lr om de e tvärt om..
Mycke att ha koll på haha, ja har en spruta kvar mot gula febern,
den ska ja ta när vi åker hem till jul!
Den resan hem är oxå bokat btw..
Oslo-Norrköping 21/12-2009 BYE BYE OSLO!! 

Idag va ja å Malin i Götlalalaborg!
Trevlig dag som starta med en tidig morgon.
Jag flög upp ur sängen och ner för att fixa gurka & äggmackor till matsäck.
Packade även ner två bananer en flaska blandad kall oboy och en chokladkaka.
Våran bussresa är gjord lixom!!

Letar oss fram till Killroy med mig som kartläsare,
måste erkänna att de gick ganska bra! ja va duktig på orientering i skolan!
Först va vi lite lost, vi frågade oss för att komma på rätt spår innan vi fann var vi va på kartan haha!
Tiden på killroy flög i väg.. timme efter timme..
Hon föreslog att malin och jag skulle ut på en fika lr en bit mat så skulle hon fortsätta
jobba åt oss och få ner våra priser, och jag och malin behövde prata ihop oss!
De e inte lätt att få ihop två viljor till en men vi lyckades!

Vi hamnade på en restaurang rakt över gatan.
Hon va yrast där i kassan, men as trevlig haha
En lång historia, men de va ett mysigt ställe..
å jesus en dagens med cola för 79:- när fick man de senast!
Å lammgryta va de också, mums mums va de va gott!!
För malin blev det en vegetarisk pasta!

Åter till killroy en timma senare för att stämma av.. och ladda min mobil!
Hon hade fått ner lite av flygen med tusenlappar, heey!! kung va ju de!
De blev lite ändringar mot va vi först sagt.. ja fick ge mig, arizona och djungeln väntar oss endast några dagar.
För att ge upp cuba och jamaica, känns inge kul men men, sånt e livet.
Ja kommer dö på våran 15 dagars vandring "inkaleden" och vidare in i arizona..
Hoppas bara malin är en riktig vän och bär mig ned för berget!
Vi ska lixom gå uppför i 4 MIL!!! Ingen lätt teräng direkt haha men men..

De här kommer nog bli ett bra äventyr tillslut tror ja!
Känner mig taggad som fan!
Imorn dras depositionen!! katshiiiing!!!!
shit, nu e de på riktigt!!

Natta, vart i colombia bor din mammas vänner?
Vi kommer va i bogota i 10 dagar =D

Tror ja behöver sova på detta!
Imorn börjar ja tidigt!
Malin är knäpp, hon gick ut på krogen.. haha

Men imorn kväll ska ja skriva in våran rutt så ni får se vart vi ska åka!


♥Peace Out!!

39.000 gick resan på btw.. Jesus...

lalla

fan va kul gumman nu är ni ju på g!!!!

hoppas du mår bra=) vi mår bra magen väger skickar ett kort på din mejl.



saknar och älskar dig min vän,..



pusss



2009-10-23, 16:06:26

Kim

KUL!!! Ha det underbart tjejer! Inte ett dugg avis :P



2009-10-23, 22:49:50 URL: http://glasborgen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?