Full fart!

2009-09-21, 23:22:17 / Kategori: Allmänt
Ja, de e de som vanligt när man e hemma..
Blrjade dagen me att åka ner till elgiganten.
Empa köpte sig en ny mobil och jag köpte större minne till min mobil!

Sen åkte je till tandläkarn för att laga en tand och empa åkte hem!
Jag rände på stan efter skor.
Sjukt nöjd blev ja!
Ett par bruna "låga" stövlar och ett par svarta boots!
Blev även att par joggingskor från stadium, kan ju inte fortsätta ha ont såhär!

Köpte en parfym och Foundation ocå,
passar på att fylla på lite medan man e hemma, billigast så!!

Sen drog ja hem å käka.. efter de ner till vaccinations center.
Nu har ja alltså vaccinerat mig, dos nummer två.
Fick även höra att ja måste dit igen, jsg aska ta mot gula febern, shit så dyrt de blir.
mén va gör man, ja vill inte bli sjuk där nere lixom.

Sen åkte ja en svän till syrran me familj.
Fick även låna Crickas eu mobed, åkte till johan å lämna en skjorta.
Shit va kul de va, evigheter sen sist ju!

Nu e ja såååå tröttt, måste hugga ner mig nu bye bye!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?