Ja e flink!!

2009-09-12, 23:52:21 / Kategori: Allmänt
Ok, fick ett litet utfall förut.. va tvungen att skriva av mig lite!
Men shit, de e faktiskt sjukt jobbigt, tro mig.
Och nu när ja kom hem från jobbet så va dörrn olåst.
De e två som e hemma men dom sover.
De e ju bara för vem som helst att gå in å ta va dom vill!
Vi har varit med om förut att folk öppnar dörren dör dom tror de e en port.
Vi e ju den enda lägenheten med egen dörr.

Aja, nu ska ja glo runt lite på nätet sen blir de kanske att läsa lite till ja somnar.
Började 13:30 idag till stängning, och likadant imorn.
10 timmars pass gillar vi, ja får väl tack kim som e sjukskriven.
Han har problem med benet. Inte kul såklart, men ja behöver pengar!
Har haft en till sån vakt under veckan, och onsdag nästa vecka oxå =D
I timmar så blir det två extra dagar för mig! Underbart TACK!!

Ja känner mig så himla duktig oxå måste ja ju berätta.
Ja har ju fakttiskt varit ute och joggat lr promenerat varje dag innan jobbet
den här veckan, lr inte i måndags, men tisd-lörd än så länge!
Sjukt bra.. på måndag e de vägning.. får la se va som sker.. =)

Puss hej

sarase

Det kan då inte vara enkelt att bo ihop sådär... när smekmånaden är över är det väl lätt hänt att skiten lyfts fram... flyttar Lena hem för gått snart? PUSS!!!



2009-09-13, 15:08:21 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?