Låt mig sova!

2009-09-18, 03:40:19 / Kategori: Allmänt
Jag kan inte sova..
Olidligt alltså..

Ja tror ja tänker för mycke, på pengar.. hinner ja få ihop allt till resan?

Kommer ja lyckas gå ner i vikt som ja vill nu? hur lång tid tar de? Vilken tid ska ja jogga imorn?

Kan ja klara mig utan cigarett beroendet nu? Även på kryssningen nästa lördag..?
Jag som ska dricka alkohol och har inte gjort de på en månad då..

Norrköping på söndag för begravning..

Jag stängde av datorn.. låg i 30 min å bara funderade på allt, räknade pengar i huvet som kommer rulla in.
Försökte tänka på annat än allt ovan, men de gick inte!
Tillslut startade ja datorn igen. Jag hade fått mail från två systrar som vill dela boende me oss i rio!
Sen skickade ja en ansökan på ett deltidsjobb 9:00-13:00 ca.
Kanon ja som jobbar mest 16-23. Klockrent.
Och de e kantine så ja tror inte de innebär helger heller, vilket innebär att ja inte tar bort mina lediga dagar!
Egentligen vill ja ha ett jobb varann helg lörd-sönd då ja e ledig.
Men hur lätt e de att hitta då? att kunna ställa dom kraven när man letar extra jobb =/.

Funderar på om ja ska hugga in i ett äpple lr nåt.. huvudverken är sååå ivägen för min sömn..
Börjar btw 10 imorn.. SUCK.. lär ju inte bli jogging innan frukost i alla fall..
Ställerom klockan direkt, som skulle ringt 07:30.
De fårbli efter jobbet helt enkelt!

♥Peace Out!


empa

hejja hejja! :) allt löser sig, det vet du! :D



2009-09-18, 13:29:07 URL: http://eempaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?