Nu e dagen över..

2009-09-22, 23:39:33 / Kategori: Allmänt

Nu e de värsta dagen över, lr hur man nu ska uttala sig.
Begravningen e över å de e väl nu man ska gå vidare.
De känns rätt ok, trotts allt, de va en jobbig dag.
Jag fick träffa alla farfars syskon för första gången.
Jag visste inte ens att han hade några å inte heller att de va fyra stycken!
Det var en speciellt av dom som va väldigt lik farfar!!

Begravningen var jättefin.
Efter den fortsatte vi med fika.
och till slut åkte vi tillbaka (fikan var en bit ifrån) för att titta på alla blommor
som lagts ut där gravstenen ska hamna sen vid gravsättning.
Gravsättningen är om två veckor, vilket ja inte kan vara me på.
Men nu vet man va han ska vila!

     

Usch, ingen kul dag..

Men senare på kvällen åkte jag, mamma, pappa, johan och jenny + familj
iväg och åt kina mat, de fanns väl inte så mycke matlagningslust antar ja.
De va i alla fall gott och trevligt!

Sen har ja bara varit hemma dom andra stunderna på dagen/kvällen.
Håller på att få bort grejer från datorn, bränner ut alla filmer just nu!
Har oxå kopierat massa betyg, arbetsgivar intyg å sånt där till extra jobbs intevjun.
Dom va tydligen väldigt noga, dom ville ha ALLT!
DÅ ska dom oxå få allt!
Min bibba med papper blev lagom stor hahaha =D gött!

Nu ska ja nog se andra avenyn på nätet och sova.
Imorn hämtar mormor mig 08:00 å då blir de tåg Oslo igen.
fram å tillbaka... fram å tillbaka... herregud...

God natt!


Lisa

hoppas du mår bra & att resan gick bra sen ! kram



2009-09-23, 08:28:10 URL: http://lajja.blogg.se/

Jenny

Han hade faktiskt 5 syskon, men en kunde inte komma...



2009-09-23, 10:22:32 URL: http://wilmaocholiver.blogg.se/

sarase

<3



2009-09-27, 13:17:36 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?