Rökfri dag!

2009-09-13, 23:19:38 / Kategori: Allmänt
Idag har ja inte tagit ett enda bloss, jobbigt e de, men ja hoppas de värsta e över!
Att de blir lättare imorn, ja har ju gjort de här förut, vet att de e jobbigt.
Men ja vet oxå att ja klarar det!!
Räkna ut nyss ca hur mycke ja rökt på mina 11 år av slöseri som rökare.
har väl rökt mycke mer om man räknar med när man festat, men ja har endå över räknat lite.

13 paket i månaden = 260 cig
156 paket på ett år = 3120 cig
1716 paket på 11 år = 34320 cig
171,5 limpor på 11 år.. man tycker inte de låter så mycke endå.. lr ja tycker inte de e fööör mycke.
Är väl ingen stor rökare.
Men när man nu kollar summan av vad detta blir, om man räknar att varje paket kostar 40 kr.
Då har ja rökt för 68.640 tusen kronor i mitt liv, ILLA SOM FAN!
De e ju typ va ja behöver inför min resa.. GALET MYCKE!!!

Wish me luck!!

sarase

det är precis sånna här saker jag måste få på papper.. för att inse hur mycket pengar man bränner på onödig och ohälsosam skit. Illa... P&K



2009-09-14, 15:51:58 URL: http://sarase



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?