Trött på skiten!!!

2009-09-12, 12:50:23 / Kategori: Allmänt

Nu e ja jäääävligt trött på de här...
Skit som ligger överallt.. skorna står i en hög innanför dörren..
Tvätt som hänger i hallen i tre dagar fast dom e torra på första.
Kylen är som en äcklig kloak som passar till djur! De rinner olika varor
genom hela kylen till botten på kylen, som är min hylla, ÄCKLIGT!!
Toaletten ser ut som skit...
De ligger stora hårtussar runt ena toalett stolen efter att en i huset blivit rakad.
FÖR TVÅ VECKOR SEN!!!

Vi hade 4 handukar på stora toaletten, för händerna.. ALLA dom ligger i ett rum
och används som badlakan.
Soffkuddarna används som sovkuddar.
Soff överdraget är aldrig i ordning lagt efter att ha suttit där.
Sopp påsarna töms aldrig, och när dom töms så ställs dom där nere.
GÅ UT ME DEN FÖR I HELVETE!!!
Vattnet tar slut hela tiden..
De e inte första gången ja får gå till jobbet svettig
efter att ha varit ute å joggat lr promenerat, ÄCKLIGT!!
stäng av vattnet i mellan åt.. man behöver inte duscha 15-20 min...
Va gör man i duschen då lixom?

Ytterdörren.. den är ADLRIG LÅST!!!
När man går ut på förmiddagen så e den olåst.
Då har nån av dom som börjat runt 8 tiden lämnat den så.
Om man kommer hem från jobbet lr nåt runt 12 en natt så e den olåst..
Va e problemet, jobbigt å låsa? Ja vill fan ha min dator kvar..

Man går å plockar å städar HELA JÄVLA DAGARNA!!
Ja orkar inte mer ALDRIG MER KOLLEKTIVT!!
Ska man bo kollektivt ska man bo med folk man inte känner.
Där ingen känner ingen, för där har man oftast regler..
Tro mig, regler behövs.. man kan tro att man bor me dagisbarn.
Herregud, de e ju för jävligt.. men snart jävlar ska ja här ifrån..
ALRIG MER!!


Empa

ojojoj, arg som satana!



2009-09-12, 12:58:52 URL: http://eempaa.blogg.se/

tessis

HiHi tror att du är lite irriterad =)

Bra för då kan du ta o komma HEEEEMMMM till mig

puss



2009-09-12, 14:40:07



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?