Lonely!

2010-12-18, 16:09:41 / Kategori: Allmänt

Dagen började med ett Body pump pass, riktigt härligt!
Det var release för nytt program så efteråt bjöds det på banan och juice.
Tycker de e en trevlig grej att göra faktiskt, go go medley!!

Det har "julstädats" här hemma idag, så nu e mitt rum rent.. mitt rum.. hur kul låter det!
Men snart flyttar ja ju till eget.. nästan bara två månader dit egentligen ju =).

Allt känns så tråkigt idag, ja har inget å göra..
Har heller inte hört något som står på tapeten för ikväll.
Ingen verkar direkt göra något.
Ja kan ibland känns mig stressad å få lite panik av att ja bara sitter hemma själv å inte gör något.
Känner mig lixom ensam. Ingenting är som det var förr..
Och när ja sen flyttar ensam, kommer detta kännas ännu värre??
Ingen av mina vänner verkar göra något speciellt heller..
och det känns inte som att man ses på samma sätt förut. som att allablivit lite lata.
Man orkar inte bara gå hem å glo på tv hemma hos någon för de känns inte "kul"
för det kan man ju lika gärna göra hemma så man slipper ta sig hem sen.
Men hur sjukt låter inte det?

Mycke konstiga tankar..
Behöver ett ordentligt jobb, enb lite mer fast punkt tror ja, träffa lite nytt folk vore också bra!
En pojkvän, någon att mysa med, det skulle väl och lätta upp tillvaron lite.

Men vad ska man hitta på ikväll lixom? Ingen aning... om om 3 timmar sitter ja väl fortfarande här!

man får väl rycka upp sig antar ja!
så här får de ju inte va.. sitte å hänga en lördags kväll, fy så tråkigt!!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?