Tisdag 7/12 -2010

2010-12-07, 18:23:04 / Kategori: Allmänt

Körde aerobics igår, fan va skönt de va, kul och nyttigt på samma gång!
Mer än en månad sen ja körde det nu, känns skönt att va igång igen.
Nu ska ja inte bli sjuk förns nästa år igen :P



Idag blev det bara jobb till 12:45. så lite hade vi att göra!
För hoppnings vis blir det mer onsd-fred, de här håller ju inte, måste få in mer kosing!
Jag skrev ett mail till vikingline i söndags och fick ett svar inom en timma.
Dom har inget behov just nu men hör av sig om något dyker upp (ja hoppas någon blir sjuk).
Bar 10 dagar skulle hjälpa sjukt mycke, som ger mig 11.500, då har man ju ett tag igen ju!
Får hoppa ja får något jobb i januari om de nu inte blir något i december.
Sitter varje dag nu igen på arbetsförmedlingen.
Märkte ju sist att det är mest effektivt att skicka ut en mail bomb till alla restauranger.
Men nu har jag ju gjort det en gång. Så denna gång får ja se om något dyker upp.

Efter jobbet tog ja en solning.
Sen mötte jag upp lalla vid spånkan så tog vi en promenad hem till henne.
Vi skulle nämligen testa desserten som vi funderar på till middagen me tjejerna 27:dec.
Vi fick dock inte till det, (ingen av oss har gjort det tidigare) så vi får läsa på och öva lite.
Nu blev ni nyfikna va haha =D

Sen bar de av hem för å styra me lite mat till mig å mamma.
Idag blev det pangasius filé, potatis, spinat och ägg halvor!
Tinade upp lite abborrar som jag fick i somras också och stekte på.
Riktigt gott =D

14 abborrar


Typ hälften av borrarna jag fick på nån timma i stegeborg =D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?