Julbak!

2010-12-19, 21:48:31 / Kategori: Allmänt
Stannade bara hemma igår, glodde lite film å mös ner mig med massor av ljus!

Idag har ja handlat nästan alla mina klappar, skönt.
Det är ju mest till barnen vi köper.
Å så har vi lottat, vi vuxna, om vem man ska köpa till.
Så det ska ja nog fixa på onsdag!

Idag har jag och mamma Julbakat lite.



Dumle kakor, Marsstrandskex
Kärleksmums, hemgjord kola
Hästskor, Chokladbollar

Ingen aning varför dom högst upp till höger kallas marsstrands kex,
det stod så i mammas bok, är det någon annan som har något namn på dom?

Imorn ska vi göra knäck som vi inte hann med idag!

Sista dagen på sörbys catering imorn för min del, dom kan eventuellt behöva på tisdag.
Men de skulle va ganska lugnt me betsällningar.
Sen har ja egentligen inget jobb, får hoppas på viking som fan.
Ja har ju tackat ja till en lägenhet nu så ja måste ha jobb haha, man måste våga chansa lite!
Funderar att söka som bagare på ica, dom söker ju folk så why not?! haha :P

sarase

Hej söt! Va gott det ser ut det ni bakat :)



Läste inte din kommentar förrän igår. Jag va i Örebro i helgen. Vad ska du göra på juldagen? Nyår? PUSS



2010-12-20, 15:10:15 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?