omstart?!

2010-07-17, 21:24:21 / Kategori: Allmänt
Nu tror ja jag ska börja föra in lite skräp i denna bloggen igen!
Har inte haft tid sen ja kom hem, och de kommer nog fortsätta så, jobbar en hel del.
Min resa genom sydamerika, centralamerika, jamaica, och miami va helt underbar!
De går inte beskriva hur mycke man fick se och vara med om, ja kommer
försöka skriva lite om resan land för land, för den som är intresserad!

När ja kom hem till norrköping hade ja mitt jobb på stegeborg hamnkrog
redan fixat, sökte det under resan. På stegeborg trivs ja väldigt bra.
Kul personal, och nice mat att jobba me. Hopas man kan lära en hel del där!
Vet inte vad som händer till hösten, måste ju ha ett jobb då.
Jobbar sommarn ut på stegeborg så får vi se vart vingarna för mig.

Igår köpte jag mig ett par inlines, vilket är sneppet roligare än att bara
promenera/jogga i skogen, variation, ja tack!
Idag åkte ja för första gången på ca 10 år!!!
å de e ju himla kul, men ja tror ja ska slå ihjäl mig ibland, men icke!

Idag e ja sjukt uttråkad, ledig och va fan ska man hitta på!?!?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?