Äntligen läkar tid!

2010-11-24, 11:15:34 / Kategori: Allmänt

Fick heller ingen hjälp igår när ja ringde 1177.
Dom tyckte jag skulle vänta till idag och åter igen ringa 8:00 om att få tid.
Besviken som fan, arg och ledsen igen.
Dagen resulterade i huvudverk.

Idag när jag ringde fick jag äntligen en tid till vårdcentralen.
Jag ska till labbet för prover 12:45 och 13:15 ska jag träffa läkaren.
Får se nu vad dom hittar om dom hittar nåogt. Ett eller annat virus bär ja väl på.
Just denna morgon känns det lindrigare än vanligt (på morgonen brukar de va värst).
Men det har gått upp och ner förr, ibland har ja trott de ska gå över men de slutar
med att det dagen efter varit ännu värre, så de e lika bra att gå dit ändå!

Idag har jag fått en lägenhets visning på bråddgatan.
Jag ska dit imorn för att kika på den, får se om det är något att ha, fanns ju som vanligt ingen planritning!
Har även fått erbjudande om visning på en lägenhet på åbygatan, jag ska ringa hyresgästerna
och komma överens med dom om en tid!

halsfluss
Såhär kan det se ut när man har halsfluss, inte så värst charmigt.
 
halsböld
Här är ett exempel på halsböld, inte heller så mysigt.

Ska påpeka att ingen av dessa gap är mina!


Imorn är det dags för jobb på sörby herrgård!
Det ser jag fram emot! Trött på å bara sitta hemma, även om de typ varit 3 dagar!
Men det är tillräckligt.. ska eventuellt ta en promenad idag me lalla.
I helgen har ja även tänkt börja på gymet försiktigt, kanske börjar med att simma ett pass!
Ska bli skönt att komma igång igen faktiskt!



Sörby herrgård!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?